17 Mayıs 2017 Çarşamba

Klima, Soğutma Uzmanından Alınır

Sıcak havalarda klima ile serinlemek gibisi yok, değil mi? Geçtiğimiz sene vantilatör ile bu işin olmadığını gördüm, bu sene hazırlıklıyım: 2017 yazına bir klima ile gireceğim. Alacağım modele karar vermek için sayısız inceleme okudum, sonu gelmeyen karşılaştırmalar yaptım. Siz de aynı zahmeti çekmeyin diye, araştırmamın sonucunu paylaşıyorum. Dikkat ettiyseniz “marka” değil, “model” dedim zira markaya zaten karar verdim: Uğur Soğutma. Klimanın soğutma uzmanından alınması gerektiğini düşünüyorum, soğutma uzmanı deyince akla ilk gelen isimde, Uğur Soğutma oluyor.

Klima satın alırken ilk dikkat etmeniz gereken şey, enerji tasarrufu. Hemen her klima, A++ enerji sınıfına ait olduğunu iddia ediyor. Aynı şekilde, çoğu klimada “inverter” özelliğini görmeniz mümkün oluyor. Ancak her nedense, bu iki özellik genellikle bir arada yer almıyor! Gerçekten de, hem A++ enerji sınıfına ait ve hem de inverter teknolojisini kullanan klima modelleri bir hayli ender. Uğur Soğutma’nın UIS 18 klima modeli, bu nedenle takdiri hak ediyor. Her iki teknolojiyi de birlikte kullanan UIS 18, maksimum seviyede enerji tasarrufu gerçekleştiriyor ve elektrik faturasından endişe etmeden istediğiniz kadar kullanma imkânı sunuyor.

UIS 18’in tek avantajı bu değil elbette. Bekleme modundayken sadece 1W elektrik tüketiyor. Bu da %80’e varan bir enerji tasarrufu yapmasını sağlıyor. Klimanın akıllı soğuk hava üflememe özelliği var, yani açar açmaz soğuk hava üflemeye başlamıyor. Ortam sıcaklığını, yavaş ve doğal bir şekilde istenilen dereceye getiriyor. Ancak bunun çok uzun sürdüğünü de düşünmeyin:  Turbo modu sayesinde, çok kısa bir süre içinde serinlemeniz mümkün oluyor. Otomatik sorun tespit ve koruma sistemleri sayesinde de klimayı güvenle kullanabiliyor, yetkili servisle mümkün olduğunca az muhatap oluyorsunuz!
Ben 19.000 BTU olan modelini sipariş etmeye karar verdim, ancak daha düşük BTU’lu modelleri de bulunuyor. En doğrusu bir keşif yaptırmanız ve size en uygun modeli tespit ettirmeniz olacaktır. Daha sonra, https://satis.ugur.com.tr/ adresinden 12 taksitle bu mükemmel klimayı satın alabilirsiniz.

Bir boomads advertorial içeriğidir.

24 Haziran 2016 Cuma

Üç Panda!




Çocukluğumdan beri hayvanlara karşı hep özel bir sevgim olmuştur.Sürekli annesinin başının etini yiyen çocuklardandım sizin anlayacağınız...Şimdi de bir kaplumbağa ve kendini evin kralı zanneden bir siyamla birlikte yaşıyorum.Keşke mümkün olsa da bir  koalam, pandam  olsa şöyle sarılıp uyusam,yuvarlansam falan.O kadar seviyorum yani.E sevgim t-shirtümden de belli değil mi? 

21 Haziran 2016 Salı

Siyah Mom Jeans!



Bu sene çok trend olan mom jeans hastalarından biri de benim herhalde.Öyle ki en son yaptığım alışverişlerde aldığım pantolonların biri bile skinny değil.Elim sürekli yüksek bel,bol ve kısa paçalı şeylere gidiyor.Şöyle bir düşününce bu trendle ben kendimi buldum diyebilirim.Hem kusurlarınızı gizleyebildiğiniz hem de son derece cool göründüğünüz bu pantolonlar gerçekten gün kurtarıcısı.Siz hala edinmediyseniz dolabınızda bir tane bulunsun derim. :)

19 Haziran 2016 Pazar

Erken Gelen Tatil!

.
Öğrencilik hayatımın son bulduğu şu aylarda, erkenden içerisine girmiş olduğum tatil kafasından mutlu olsam mı olmasam mı bilemiyorum.Bir yandan acaba 'çok alışır mıyım?' korkusu diğer yandan da 'amaaan be kızım bu sene çok yoruldun azıcık dinlen' rahatlığı var içimde.Her yeni mezun gibi neler yapacağım?ne olacağım?ee okul bitti sonra..? sorularından kaçmak için kendimi bir haftalığına Taşucu'na attım.Ama sorun bakalım o sorulardan uzaklaşabildim mi?Tabi ki hayır.Her gün beynimi kemiren soruları göz ardı edip tatil yapmak benim için oldukça zordu.Ama yine de keyifsiz bir kaçış yaşadım diyemem.
Copyright © 2014 BiFular BiGözlük

Distributed By Blogger Templates | Designed By Darmowe dodatki na blogi